درباره ی ما

درباره ی بوعلی مارکت

درباره ی بوعلی مارکت

درباره ی ما:

شرکت تجهیزات پزشکی «آرتا طب امیر» ، متشکل از یک تیم جوان،با انگیزه و پشتکار است که با هدف تسهیل و بهبود امر توزیع تجهیزات پزشکی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ و همزمان با روز بزرگداشت حکیم بزرگ،ابوعلی سینا،متولد شد و به پاس و تجلیل از این طبیب گرانقدر ایرانی،با نام تجاری «بوعلی مارکت» پا به عرصه ی وجود نهاد.

درباره ی ما

هر تیمی برای پیشبرد اهداف بزرگ خود در وهله ی اول، نیازمند رهبری قوی است تا بتواند با گذر از موانع سخت،با روحیه ای خستگی ناپذیر در مسیر موفقیت هم چنان تلاش کند. برای تیم  بوعلی مارکت «امیرمحمد جعفری» بهترین پیشواست که با ایجاد یک محیط امن و شاد،دلسوزانه در کنار ما تلاش می کند.اگر بخوام امیرمحمد رو توصیف کنم،اون یک آدم کاربلد و درستکاره که دقیقا میدونه راس یک مجموعه بودن یعنی چی!

«علیرضا ضیاپور» عضو کار آمد،شوخ طبع و با انرژی تیم بوعلی مارکت است که علاوه بر اضافه کردن رنگ و لعاب به سایت بوعلی مارکت،به تیم ما هم رنگ بخشیده .به طور کلی علیرضا گرافیست و مدیر اجرایی خلاق ماست که هر روز با یه ایده ی جدید از راه میرسه و اوستای سه سوته ی پیاده کردن هر طرحیه که دوست داره هر کاری رو در بالاترین استاندارد ممکن به ثمر برسونه.

هر کسب و کار آنلاینی ،نیاز به یک هدایت کننده ی حرفه ای داره که با حوصله ی تمام به امور سایت رسیدگی کنه.«مهشاد ملکی» برای بوعلی مارکت همون آدمه!

مهشاد به تمام جزئیات سایت اشراف داره و یک وب مستر با اخلاقه که دوست داره همه چیز با نظم و ترتیب پیش بره و در صورت بروز هر مشکلی،سریعا وارد عمل میشه و در کمترین زمان ممکن حلش میکنه.

«محمدامین ضیاپور» یک مهره ی کلیدی در تیم ما محسوب میشه که کار اصلیش ادمین سایته! و مسئولیت آنالیز،نگهداری،توسعه و پشتیبانی سایت رو بر عهده داره.ولی از اونجایی که به تمام فعالیت های بوعلی مارکت تسلط داره به «آچار فرانسه» مجموعه معروفه!

محمد امین یک آدم با پشتکار و واقع گراست که با ایده های نابش بوعلی مارکت رو به جای بهتری تبدیل کرده. 

فروشگاه اینترنتی بوعلی مارکت به منظور ارائه ی بهترین کیفیت،نازل ترین قیمت و ارسال به موقع،برای جلب رضایتمندی مشتری های عزیز خود خالصانه تلاش می کند و حامی ارتقا سطح سلامت جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید