آموزشی

نحوه ی کار با دستگاه پالس اکسیمتر چویس مد MD300C2

دستگاه پالس اکسیمتر اکسی واچ

دستگاه پالس اکسی متر چویس مد،یکی از بهترین و قوی ترین برندهای موجود در بازار بوده که با کیفیت بالا و رضایت تمام مشتریان خود،به یک برند محبوب در سراسر دنیا تبدیل شده است.این دستگاه،یک وسیله ی درمانی و اندازه گیری غیر تهاجمی است که بدون وارد کردن هیچ گونه فشار و سوزنی،سطح اکسیژن خون و تعداد ضربان قلب را اندازه گیری میکند. این دستگاه بیش تر مورد استفاده ی بیماران تنفسی و ریوی میباشد.دستگاه پالس اکسیمتر قابل استفاده در منازل،بیمارستان ها و اورژانس است که با طرح ها،مدل ها و برندهای مختلفی روانه ی بازار میگردد.

از مدل معمولی پالس اکسیمتر ها،به دلیل حمل آسان،وزن سبک و اندازه ی کوچک آن بیشتر در منازل و اورژانس استفاده میشود.از نوع ثابت پالس آن هم عموما در بیمارستان ها و اتاق عمل استفاده میشود.

دستگاه پالس اکسیمتر شبیه به یک گیره است که از دو قسمت اصلی پروب و مانیتور تشکیل شده و به قسمتی از بدن،عموما انگشت دست،شست پا و لاله گوش متصل میشود.

زمانیکه پالس اکسی متر چویس مد را به وسیله ی دکمه ی پاور آن روشن میکنیم و انگشت سبابه را داخل پروب آن قرار میدهیم بر روی صفحه ی مانیتور آن دو قسمت SPO2 و PR نمایش داده می شود که به ترتیب سطح اکسیژن خون و ضربان قلب را نشان می دهد.

 

موارد استفاده ی دستگاه پالس اکسی متر:

این دستگاه بیشتر مورد استفاده ی بیماران مبتلا به بیماری های خاص مثل ؛ افراد مبتلا به آسم،بیماری های قلبی و بیماری مزمن ریوی می باشد. هم چنین این روزها،به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا و مشکلاتی که این بیماری برای سیستم تنفسی و ریه ایجاد میکند،سبب الزام وجود این دستگاه در هر خانه ای شده است.

برای خرید دستگاه پالس اکسیمتر اکسی واچ چویس مد کلیک کنید.

موارد مهم در خرید دستگاه پالس اکسیمتر:

  • آشنایی و شناخت مختصر داشتن از دستگاه و برند های موجود در بازار
  • توجه به میزان دقت دستگاه در تعیین اکسیژن خون و ضربان قلب که جزو مهم ترین موارد است.
  • دقت بر اینکه دستگاه علاوه بر اندازه گیری اکسیژن و ضربان،به شرح چه پارامتر های دیگری از احوال بدن میپردازد.

دستگاه پالس اکسیمتر چویس مد:

همانگونه که گفته شد دستگاه پالس اکسیمتر چویس مد از برترین برندهای بازار است. این دستگاه،دارای حمل آسان،وزن سبک و دقت اندازه گیری بی نظیری است.با این دستگاه میتوان در هر جا و هر زمان میزان اکسیژن خون و ضربان قلب را اندازه گیری کرد.

باتری های تعبیه شده در آن ، عمر بالایی داشته که به واسطه ی عمر باتری به کیفیت دستگاه نیز افزوده است.استفاده از این دستگاه،به دلیل اندازه ی کوچک آن،در سنین مختلف امکان پذیر است.

 

دستگاه پالس اکسیمتر اکسی واچ چویس مد مدل MD300C2 :

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش و گارانتی چهار ساله بوده و دارای تمامی تاییدیه های لازم از امریکا و اروپا میباشد.

انواع مختلف مدل های این دستگاه ،با توجه به نوع قابلیت آن و کیفیت، دارای قیمت های متفاوتی است.

دستگاه پالس اکسی متر اکسی واچ چویس مد مدل MD300C2 یکی از محبوب ترین مدل های چویس مد بوده که با کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد بسیار مورد توجه عموم است.

دیدگاهتان را بنویسید